Monday, February 11, 2008

MINGGU YANG CERIA

Hr nih cm bese la...smpai jer kat ofis terus ngadap laptop nih....nk wat cm ner kn...eh!!!eh!!! luper lak nk bg salam...ASSALAMUALAIKUM N SALAM SEJAHTERA...heheeheh :))

hmm macam bese la kalo hr isnin..mood cuti ader g..so,cm mlas jer kn nk wat keje..ish3x...cm ner la nk jd pekerja yg cemerlang n terbilang..huhuhu :((
nak2 plak baru habis cuti Raya Cina...so pnjg la relax tuh...

kebetulan tahun ni rayer cine cuti agak pnjg la gak..aku pn balik la kg memandangkan dah 2 bulan x balik..padahal bkn jauh mn pun..satu jam jer dr KL..kalo dh nm nyer mlas..mlas jugek..huhuhuhu...so terubat lah rindu pader mak lesayangan aku n jugak kucing ku yg nm nyer BUJANG...dh beso pn dier..huhuhu...

duk kat umah bkn nyer bole goyang2 kaki coz byk keje yg menanti aku..huhuhu..memandangkan abah aku baru jer lepas renovate umah..n..umah aku x siap g cat..so aku ditugaskan utk mengecat satu umah..wua!!!!!!!wua!!!! :((..tp kn seronok gk coz cm menconteng umah la plak..dh settle mengecat aku jadi interrior designer lak..ape tak nyer umah aku cm kapal karam..bersepah2...almari sana...almari sini..ish3x..huhuhu...x bertauliah betul aku nih..

dh siap kemas2 umah...kena mop plak lantai umah tuh..huwa :(( cam bibik jerk...huhuhuhu..sakit owh pinggang aku..huhuhuhu..mlm x der chance nk tgok tv..kul 9 jer dh tido..huhuhu..penat loh....

kalo korang nk tau cat umah aku mcm2 warna..biru,pink,peach,hijau,maroon...huhuhhu...colourfull betul umah aku..senang sikit org nk cari umah aku..hak3x..huh ni sure penangan angah aku nk khwin bln 5 nih.....

hmm hr nih dah 11/02/2008..mksud nyer lg sebulan jer aku nk hbis praktikal..
yahooooo!!!akhir nyer aku hbis blaja utk diploma...hak3x..x sabo rs nyer..akhir nyer hbis gakdiploma aku...heheeehehehe..macam x cayer lak....

ok lah guys...gua chow dulu la..
c u next blog...
adios amigos!!!!
~da~
assalamualaikum.... :))


No comments: