Wednesday, March 12, 2008

Last Day for Practikal (11 Mac 2008)

assalamualaikum...
hr nih muram sikit...mcm cuaca kat luar...bkn pe..hr ni last aku prktikal..bermakna hr nih gak tamat nye 8 sem aku blaja tuk aku genggam diploma aku..bercampur loh perasaan aku..sedih ader...suker pn ader...mcm2 yg aku rase..gembira sbb aku dh hbis blaja..tgal tgu grad jer..yg sedih lak coz aku kene tgal kn company yg aku prktikal nih..sonok sih kat sini..hehheheeh..enjoy jer...org2 kat sini pn bek..huhuhu..biler la dpt lg jumpe ek..kat sini gk cm2 pgalaman yg aku dpt...x terkira...rs sekejap jer 3 bulan lbih prktikl..mmg ms nih sentiasa cemburu ngan manusia,,:p

so, kat sini aku nk ucapkn time kasih byk2 kat sesaper jer yg terlibat secara langsung @ tidak dlm menjayakn praktikal aku nih..to velocity technology,especially aku nye big boss,2nd boss.. my sifu...n naiem yg byk ajar aku tentang bende2 prktikal ni la..
n x luper gak lecturer aku..miss normalis...parents aku...kakak2 aku..n lst skali..kwan2 aku...masturah, k-rul, ifa, yana, mira,sue...n rmai la...
x tersebut la kat sini...terlalu rmai..penat ma tgn mau tulis....heheeeh..jasa kalian x dpt nk di balas dengan wang ringgit....

hmm lepas nih x tau la plak bole tulis lg kat blog nih....Insya Allah kalo ader ms aku tulis g....tp x der la sekerap dulu...huhuhuhu..

okes aku mengundur diri dulu...dengan ucapan..senyum sokmo...n happy selalu =)
assalamualaikum..

No comments: