Tuesday, February 24, 2009

::tAGGeD FrOm FiQa::

Rules : Use google image to search the answers for the questions below.
Then you must choose a picture in the first page of the results, and post
it as your answer.


=>I am :

aku seorang yg happy go lucky.....cume kekadang jer la bad mood..hehhehehe

=>I really wanna go to :
of coz yg first choice adalah nk ke Mekah..peh tuh ak teringin gile nk g Jepun n Korea Selatan... :)


=>My favourite place :

tpt paling ak suker adalah umah ak.....


=>My favourite thing :
inilah kamera digital kesayangan ak..sbb beli mende nih guna duit ak sendiri....


=>>My favourite drink :
pling suker minum air bandung~~



=>My favourite food :
hmm x kisah la nasi goreng jenis pe..jnji nasi goreng



=>>My favourite colour :
aku suker warna hijau dan biru~~



=>>I was born in :
aku lahir kat hospital tg.malim.....
dlm adek beradik ak..ak sorg jer yg lahir kat perak..



=>>I live in :
inilah kampung ku........
windu nk balik...
huhuhu lm lg nk balik..... :((



=>>My school :
first ak skolah kat SMA Sg Selisek..dr form 1-form 3...
peh tuh pindah SMKA Slim River....time form 4-form 5...
mcm2 kenangan time skul dlu..
rs nk balik jer zaman2 sekolah..huhuhuhu~~


=>>My favourite story :
ha..yg ni lah ak nye feveret cite la...
kalo CSI tuh rs nye sume dh tau kot..rmai gak yg suker kan..
kalo yg sebelah nye tuh.....tuh citer realiti artis korea, "We Got Married"..
best tuh citer tuh..


=>>My hobby :
hobi ak of coz la baca buku kan..
x kisah la citer pe...seram, kelakar, cintan cintun n x luper gak yg fantasi2 nih..
yg pling best citer Harry Potter n The Lord of The Rings..
hehhhee :))

=>> I wish I am :

nak jadi seorang muslimah yang solehah..dan diredhai oleh Allah.....
=>> tag 5 people
mira azman
nabilah
putri
e'in
kak moon

1 comment:

nabilah said...

yeah..i'll do it hehe