Saturday, December 3, 2011

::. Kipas Susah Mati .::

sebenarnya dah lama nk post mende nih...
tp x de menyempat nk masuk kan kat dlm entry....heehehehe.. :D
okeh...jom terjah..pe ke bende nye la yg ak nk story sgt tuh kan.....
jom..chekedaut... :P

First:-

hah, yg nih mmg x dpt dipertikaikan lagi.....
ak mmg fan no1 MU....dari aku darjah 3 kalo x silap....
pergh!!! mmg dh lm tuh... dr tahun 1996 hingga kini...
kalah @ menang, mmg terus bg sokongan...
lantak la kan org nk ckp pe...
1st ak minat MU sbb David Beckham..tuh mmg x dpt disangkal lagi...
siap ada kumpul gambo2 n citer pasal dia lagi..ala time tuh masih zaman muder2..
tp bila time si Beckham nih pindah Real Madrid, terus ak kurangkan suker kat dia tuh..
kihkihkih....mmg peminat tegar MU nih....
Glory!!!! Glory!!! Glory!!!


Second:-
Rasanya time darjah 5 kot, baru aku tau...bola sepak nih bukan setakat EPL jer....
ada lagi liga lain..pergh!! mmg naif betul ak...yer la kan time tuh rancangan TV pun sikit..
tenet pn ak x reti nk guna....
akhirnya darjah 5 baru ler tau kan..
and akhirnya jugak aku menjadi peminat Barca...
tp MU tidak aku ketepikan...
kiranya.. ak peminat kipas susah mati MU untuk EPL...
and Barca untuk La Liga...betapa tamaknya aku..hikhikhikhik >___<


Third:-


Akhirnya aku pun terkena jugak demam KPOP nih..
mn tak nya...kwn ak, si Laili dok sibuk suh ak layan...
ak igt saje2 layan...akhirnya ngan aku2 sekali terjebak...haish~~
mmg best diorg menynanyi sambil menari..
okeh, klao KPOP tuh ak mmg peminat Big Bang..
kira, Big Bang is no1....x de yg lain ok.... ak nih VIP yg tegar...hahahaha..
mula2 tuh ak x berkenan sgt imej diorg nih...mcm ganas semacam...
tp bila dengar lagu2 diorg nih....terus jatuh cintan weh!!!!
yg best nye kebanyakan lagu2 diorg nih...diorg wat sendiri....
and mmg sgt2 berkualiti...and genre lagu diorg pun sgt unik..x sama mcm grup lain..
(atus kalo dh suker mmg memuji melangit.. :P)
lagipun diorg byk dapat pengiktirafan dari dunia..kira satu dunia la kenal..habis citer.. :D
GD, TOP, Taeyang, Daesung & Seungri......Sarangheyo!!!!! heehheh..
BIG BANG is ALWAYS no1!!!! ho-yeah!!!!!!

No comments: