Sunday, October 7, 2012

Majlis Aluan Pelajar UNIMAS Ambilan September 2012 / 2013

pergh..entry ni pn dh agak terlambat sebenarnya nk up.....
dah sebulan dh pn Majlis Aluan Pelajar UNIMAS...tapi ak baru terkial-kial nk post...
lambat pn lambat la....asalkan ak up jugak kan...kihkihkihkih >___<

first of all, ak nk ucapkan berbanyak terima kasih kepada semua LO2 yg banyak membantu sepanjang MAP berlangsung....tak kiralah dari unit ape...jawatan ape..yg pasti kiter sama2 satu team.....hohohoho..
mmg best giler bekerja ngan korang sumer especially LO2 dari unit kesayangan ku iaitu Unit COLLA..
hohohho.....agak kepenatan di awal MAP tetapi agak santai diakhir MAP....hehehee....

Alhamdulillah, ak diberikan kepercayaan sebagai Ketua Unit COLLA untuk menguruskan pendaftaran adik2 baru....walaupun agak "drastik" ak naik pangkat..tapi alhamdulillah sekali lagi sbb ak dapat banyak sokongan dan banyak pengalaman yg ak dapat dari kalangan LO2 itu sendiri...
tak lupa nk ucapan terima kasih pada Kongres (Jamal, Mei Mei & Rahman), Majlis Tertinggi a.k.a Ketua Kolej @ Ketua Unit (Cici, Dodo, Sha, Safwan, Debby, Asz, Muhsin, Norsyam, Ron, Maren, Jee, Hadi, Fizan, Ipin, Dayah & Khai ), 
Pembantu Majlis Tertinggi a.k.a Penolong Ketua Kolej @ Penolong Ketua Unit (x dapat nk sebut kat sini....ramai sgt..hehhehe..maap2) sudi memberi tunjuk ajar dan bimbingan sepanjang ak menjalankan tugas...jasa kalian x dapat aku balas...huhuhu...
Terima kasih yg x terhingga buat Penolong Ketua Unit ak, Fatin dan Rudie......sbb byk sgt tolong ak buat kerja...setiap hari counting bilangan student yg mendaftar..terkejar ke sana ke mari..hohoho.......

eh, luper nk mention grup ak time induksi..
untuk semua crew2 MALUDAM.....
korang semua sangat2 AWESOME!!! HEBAT !!! TERBAIK!!! SPORTING dan jugak SEMPOI....
drama korang memamg best..gelak guling2 aku....
dh mcm klon grup kangkung pulak..hehheehee =))

ok la, spnjang induksi, dan berlangsung nya MAP ni,  ak mmg x de kesempatan nk snap gmbar..kalo ada gambar ak pn, ada kat kamera org lain..hahhhahhahah.....siyes, mmg x de masa..hehhhe...
gambar yg kat bawah ni pn, ak ada ambik dr orang..
mekasih yer bg sesapaer yg tag nama ak kt FB tu.....heehehehe...

fine, dh bebel pjg dh ni.......
so, layankan la gambar2 sepanjang MAP & tamat nye MAP...hehehe
(dpt mkn Kenny Rogers + tgok wayang free..hehhehhhehe :D)

Grup MALUDAM!!! AWESOME!!!!
LO-LO yg sempat berposing :))

Me, Deela and Farah >___<

Me, Farah, Deela n Jee


Berposing dlu before tengok wayang =))

Me With Arif (a.k.a Penolong Ketua Unit STU)


Me with Mei Mei (a.k.a Penghuluwati) & Jee (Ketua Unit Transcom)
 

Me with Safwan (a.k.a Ketua Kolej Bunga Raya)

Me with Sha (a.k.a Ketua Kolej Cempaka) 


Me with Syazwan (a.k.a Penolong Ketua Unit ER), Mizie & Macha :P

1 comment:

Nizzy Nizz said...

reading this blog post make me miss MAP. ohooo...